luni, 1 iunie 2009

Putea sa castige al 5-lea titlu la rand...

Ieri am fost extrem de suparata. In primul rand pentru ca Rafa a pierdut in optimile Grand Slam-ului de la Paris, si in al doilea rand pentru ca...tampitii de la Eurosport...ca altfel nu pot sa le zic, au ales sa transmita turul Italiei la ciclism si F1. OK, exista oameni carora nu le place tenisul, dar fratilor, juca numarul 1 mondial! In fine, am vazut macar finalul...trist, ce-i drept. Rafa a fost invins de suedezul Robin Soderling in 4 seturi, 6-1, 6-2, 6-7, 7-6. Si a pierdut si sansa de a castiga cel de-al 5-lea titlu consecutiv pe zgura de la Paris. Totusi, omul fair-play numit "El Matador" si-a respectat blazonul si la conferinta de presa de dupa meci. "Am jucat prost, cu mingi scurte. Robin a fost azi mai bun", si nu s-a ascuns dupa "am incercat, dar nu mi-a iesit jocul" sau "vantul mi-a pus dificultati la serviciu". Pentru ca asa cum "siempre" spune el, conditiile sunt la fel pentru ambii jucatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu